Hee!

Hee, welkom op mijn blog, paperbec.wordpress.com!

Ik ben Rebecca (Bec) en ik hou van papier. Ik verzamel (o.a.) papieren zakken, vandaar deze blog naam. Toen ik vorig jaar augustus bij mijn vriend in Amsterdam was, ben ik enthousiast aan het Pinnen geraakt en ontdekte ik het begrip Snail Mail, langzame post. Perfecte match bij mijn liefde voor papier, knippen en plakken, stickers en notitieboekjes. Sinds afgelopen jaar hoort ook washi tape in dat rijtje thuis. Met dit alles kan ik mij lekker uitleven in mijn hobbykamer, wat je haast een postkamer zou kunnen noemen. Inmiddels heb ik een aantal penvriendinnen en nóg een hobby erbij. Filofax, mijn twee hele mooie Flamingo “agenda’s”, of nou ja Planners. Ordenen en plannen ligt mij ook wel… Dit zijn zoal de creatieve onderwerpen die op mijn blog te vinden zullen zijn.

Liefs, Bec. Paperbec.

Leave a Reply

