Raampjes en krantjes

Vorige keer was het nog Tips & Tricks Thursday.. Wat wil je nou?! Eh, ja.

Erg standvastig ben ik niet. Aan de andere kant ben ik soms zelfs koppig. Kort samengevat: wispelturig! Dus, dat leuke over-enthousiaste idee van mij om wekelijks, liefst zelfs dagelijks, te bloggen.. Nee, dat komt er niet van. Volgende keer zal mijn blog dan ook geen vaste naam hebben, ik ben niet zo goed in vastigheid!

En aan de andere kant ben ik dol op vastigheid.. Duidelijkheid.. Structuur..
Zie je? Wispelturig.

Wel deel ik deze keer, zoals vorige keer beloofd, een nieuwe ZELF TOEGEPASTE trick (want dat is het) met jullie! En zoals vorige keer voorgenomen, gaat het om de truc van mijn lieve vriendinnetje over de ramen. Dat het ruím een maand later is maakt niets uit, toch?!

Men neme:

  • Glassex/Allesreiniger/Afwasmiddel
  • Schoonmaak- doekje of sponsje
  • Trekker
  • KRANT! (zonder nietjes, wel zo veilig)

Men bevochtigt het schoonmaak- doekje of sponsje met het betreffende schoonmaakmiddel. Indien Glassex, kan het ook direct op het raam gespoten worden.

Men wrijft met het schoonmaak- doekje of sponsje over het schoon te makken oppervlak (kan ook goed bij spiegels!)

Men haalt de trekker over het schoon te maken oppervlak, maar steek hier niet te veel tijd/moeite/precisie in, want…

Men wrijft met de krant van vanmorgen (of vorig jaar) over het raam, en het begint toch te shinen joh!

Let wel op bij (witte) kunststof kozijnen ;) . Kranten kunnen hier een grijs/blauwige waas op achter laten…. Maar in het hoekje in de keuken is dat geen wereldramp.

Living Apart Together Huishouden is fijn!
Hoe maak jij van het huishouden een klein feestje?

Leave a Reply

