Even tussendoor. ;)

Tijdens deze -toch wel erg- moeilijke periode, proberen we er samen toch nog iets fijns van te maken. En met we, bedoel ik natuurlijk Sjoerd & Ik.

Sjoep Wreb

Sjoerd & Ik, twee twijfelaars. Hij misschien nog wel meer dan ik, want ik heb mijn “kinderlijke” en dromerige, fantasierijke vermogens nog (lang) niet verloren. Zo zijn we al meer dan een jaar verloofd, omdat we iedere keer weer van gedachten veranderden. Groots of intiem? Heel groot of middelmatig? Het gezin waar ik uit kom is al redelijk groot, al helemaal met aanhang. De familie waar mijn moeder uit komt is natuurlijk nog groter. En de familie van Sjoerd, hoewel hij zelf enigst kind is, is ook niet klein. Een bruiloft kost geld, hoe meer gasten hoe meer geld..

Voordat ik met Sjoerd een relatie had, dacht ik dat ik niet wilde trouwen. Totdat Sjoerd dit van mij te weten kreeg en wel erg teleurgesteld leek te zijn.
Hm.. Dacht ik toen.. Wie hou ik eigenlijk voor de gek?!
Natuurlijk wil ik trouwen! Met Sjoerd!

Dus, toen hij mij vorig jaar de achttiende van september (eindelijk!) ten huwelijk vroeg, kon ik de lach niet van mijn gezicht halen! JA!

Verloving

Maar ja. Verloofd zijn is één… Een bruiloft organiseren is weer heel iets anders.
En toen, een jaar later, werd ik geopereerd aan mijn hoofd. Precies op onze verlovingsdatum.

In de week na deze operatie, nadat ik te horen heb gekregen dat ik kanker heb, vroeg een verpleegster aan mij wat ik zoal wilde doen. Ik had haar namelijk verteld dat Sjoerd en ik van die twijfelkonten en uitstellers waren. Nou, zei ik haar, trouwen!

En nu is het alweer november. Voor degenen die mij op Facebook volgen (momenteel waarschijnlijk merendeel van mijn lezers, haha) is dit niet nieuw, maar; we zijn in ondertrouw! En voor degenen die -net als ik, hiervoor- niets van ondertrouw weten; dit betekent dat we een trouwdatum hebben!

Nog even, en wij gaan trouwen. Nog even, en ik mag mezelf mevrouw van Gestel-Glas noemen. Ofwel; Mrs. Rebecca von G-G! Wanneer precies, dat laat ik nog even in het midden..

Sjoep Wreb 2

5 thoughts on “Even tussendoor. ;)

  1. Meid, wát schrijf je toch mooi en laat je mij je gedachten lezen..
    Het liefst zou ik je een heeeeele dikke knuffel geven…dan maar één op afstand, voel je em?? Het raakt me wat je schrijft…ik wens jullie alles wat er te wensen is en vooral een hele mooie bruiloft voor jullie samen…dát is het belangrijkste!!
    Twee mooie mensen die samen trouwen…de liefde vieren…het elkaar beloven…een groter feest is er niet…hoeveel mensen daar ook bij zullen zijn :-)))

    X

    1. Rafke, dankjewel zeg lieverd. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten, hier. Dat alleen al doet me goed. En ja, ik voel hem zeker, jouw afstandsknuffel! Ik weet nog goed hoe jouw knuffels voelden! En inderdaad, het gaat niet om de gasten maar om ONS! <3 <3 <3

Leave a Reply

